Czas trwania: 2 semestry / 240 h
Koszty: 1590 zł / semestr
Kierownik: dr Anna Bałdyga
Kadra:
Wykładowcami są praktycy, posiadający doświadczenie zawodowe związane z branżą marketingu oraz sukcesy we wdrażaniu najnowszych rozwiązań marketingowych zarówno w sektorze publicznym jak i sektorze prywatnym.
Cel studiów i ich adresaci:
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie słuchaczom kompleksowej, nowoczesnej i opartej o najlepsze wzorce wiedzy z zakresu marketingu, jego zasad, rodzajów, aktualnych trendów oraz wykorzystywanych instrumentów. Słuchacze zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie metod programowania i stosowania marketingu oraz formułowania i wdrażania strategii marketingowej. Zajęcia warsztatowe, wykorzystujące aktywne formy nauczania (studium przypadku, gry decyzyjne itd.) prowadzone przez praktyków, przygotują słuchaczy do wykonywania realnych zadań związanych z pracą w branży marketingowej
Studia są adresowane do przyszłych i obecnych merketingowców, specjalistów od PR, menedżerów i kadry zarządzającej oraz osób zainteresowanych zdobyciem praktycznej i aktualnej wiedzy w zakresie marketingu.
Sylwetka absolwenta:
Absolwenci studiów podyplomowych „Marketing 4.0” zdobędą wiedzę, umiejętności i kompetencje wymagane do pracy w branży marketingowej. Absolwenci będą dysponowali nowoczesną, kompleksową, opartą o najnowsze trendy i rozwiązania wiedzą z zakresu marketingu, jego rodzajów, rządzących nim zasad, a także wykorzystywanych instrumentów i narzędzi. Absolwenci uzyskają praktyczne umiejętności projektowania strategii i działań marketingowych, przygotowania i podejmowania decyzji o charakterze operacyjnym, wdrażania nowoczesnych rozwiązań marketingowych oraz analizy podejmowanych działań. Program studiów podyplomowych, realizowany przez ekspertów o praktycznym doświadczeniu, szeroko uwzględniający zajęcia warsztatowe i interaktywne metody nauczania, zapewni uczestnikom zajęć kompendium praktycznej, nowoczesnej wiedzy i umiejętności, niezbędnych do efektywnego wykonywania zadań na stanowisku pracy w branży marketingowej bądź związanym z marketingiem.
Program:
MODUŁ / PRZEDMIOT | LICZBA GODZIN |
---|---|
MODUŁ I Wprowadzenie do marketingu | |
Podstawy marketingu | 8 |
Zachowanie nabywców i segmentacja rynku | 8 |
MODUŁ II Badania i analiza | |
Badania marketingowe | 12 |
Analiza marketingowa | 12 |
Controlling w marketingu | 8 |
MODUŁ III Organizacja i zarządzanie marketingiem | |
Planowanie marketingowe | 12 |
Strategie marketingowe | 12 |
Zarządzanie produktem | 12 |
Branding | 12 |
Organizacja i zarządzanie działem marketingu | 8 |
MODUŁ IV PR, komunikacja, relacje z klientem | |
PR i komunikacja z otoczeniem | 12 |
Zintegrowana komunikacja marketingowa | 8 |
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) | 8 |
Programy lojalnościowe | 8 |
MODUŁ V Marketing cyfrowy | |
Digital marketing | 8 |
Search Engine Marketing (SEM) | 8 |
E-mail marketing | 8 |
Social-media marketing | 12 |
Analityka internetowa | 8 |
E-commerce | 8 |
Buzz marketing | 8 |
MODUŁ VI Marketing 4.0 | |
Marketing idei i wartości | 8 |
Ekomarketing | 8 |
Neuromarketing i ekonomia behawioralna | 8 |
Marketing a nowoczesne technologie | 8 |
Seminarium dyplomowe | 8 |
240 |
Rekrutacja – miejsce i tryb składania dokumentów:
Słuchaczami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich. Rekrutacja na studia podyplomowe prowadzona jest w trybie ciągłym, zaś uruchomienie studiów uzależnione jest od liczby zgłoszeń. Wstępne zgłoszenie można dokonać dzwoniąc pod numer 41-260-40-45 bądź pisząc na adres mailowy podyplomowe@goluchowski.edu.pl
Do przyjęcia na studia podyplomowe wymagane jest złożenie następujących dokumentów:
- podanie do rektora uczelni
- karta ewidencyjna
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
oraz:
- wpłata opłaty rekrutacyjnej 80 zł na konto PEKAO S.A o/Ostrowiec 08124013851111000011858553 (w tytule wpłaty należy podać nazwę studiów podyplomowych). W przypadku, kiedy wpłata dokonywana jest przez firmę lub inną osobę należy podać dodatkowo imię i nazwisko słuchacza). Sugerujemy aby opłata rekrutacyjna była wpłacona wraz z opłatą za I semestr studiów, po informacji, że dana edycja studiów rozpocznie się zgodnie z planem.
O dokładnym terminie pierwszego zjazdu słuchacze będą informowani drogą telefoniczną lub za pomocą poczty elektronicznej nie później niż 10 dni przed zjazdem.